dijous, 15 de març del 2012

De major vull ser... 2 (o El retorn del popitxat)

Aquesta vesprada de plantà
només estic rememorant
i mirant un any enrere
aquella entrada fallera
que al Top Ten segueix estant.

Però no és per l´entrada en si
que la vull rememorar.
M'ho vaig passar molt bé
amb els artistes fallers
i amb els comentaris que va generar.

Demà veuré la despertà  
des de la finestra de l'institut,
En aquest any de pre-Falles descafeïnades,
sense anar més que a dos mascletades,
i les dos des de massa lluny.

Però demà en aquest Cràter,
hi haurà falla plantada
encara que tinc la convicció
que la majoria dels lectors
ja l'haureu visitada ;)





"...baix de la caspa de la carpa i el casal privat
corre el magma dels que no estem anestesiats
rodant les falles, cremant rotondes orondes
falleros àcrates, pagans i autogestionats..."



Humphrey Bogart
i un clown
mirant la cama trencada
d´una ballarina.

De major vull ser,
aquest any,
escriptora de microrrelats fallers.
I que el meu siga seleccionat
pel Levante per a un llibret :D